Kouzelné podniky v Praze no.1

by - ledna 02, 2018


Jak jinak, prázdninám zase dáváme sbohem a můžeme se připravovat do školy. Vše na co jsme se těšili nás zase čeká za rok. Předsevzetí si žádné nedávám, nedostala jsem se ještě k tomu z roku 2015.:D Ale všem kteří si ho dáváte, budu vám držet palce. Nepsala jsem žádné články na téma Vánoc (kromě Drážďan) a čím děkuji roku 2017, protože jsem neměla vánoční náladu a roku 2017 nemám moc za co poděkovat. Poznala jsem nové lidi, které zbožňuji a ztratila ty, kteří mně nějakým způsobem ubližovali nebo mě ničili. Mám novou práci, tu taky zbožňuji a lidi v ní ještě více. Udělala jsem řidičský průkaz, ale řídit neumím, tak uvidíme, jestli se to stihnu naučit v novém roce.:D
Jako každý rok, snad ten příští bude lepší. A vám přeji jen to nejlepší.

Jak jsem asi tisíckrát psala, miluji poznávání nových kaváren. V roce 2017 jsem se zaměřila na poznávání nových míst a 4 z nich vám chci dnes ukázat.

Spižírna 1902

Na tuto kavárnu na Vinohradech jsem se hrozně moc těšila a byl to můj jasný cíl. Inspirovaly mě fotky na instagramu, protože pro focení je tento podnik jak dělaný. Květiny na zdech, stylové podávání kávy, nádhera.


Ve vitrínce bylo spousta dortíků, kamarádka si vybrala perník s citronovou polevou a byl vynikající. Ceny za zákusky bylo sice vyšší, ale co v Praze čekat. Vždy si dávám latté a zde bylo výborné ! Dostala jsem jej ve sklenici a vůbec to nevadilo, naopak to bylo zajímavé zpestření. Obsluha byla v pořádku, sice byla cítit rivalita mezi číšnicí a zřejmě majitelem kavárny, pán by si na ni zlost mohl vylívat mimo prostor kavárny. Nádherné místo, kde nabízejí kromě kávy a sladkostí i snídaně, polévky a třeba i saláty.
Kousek od kavárny je i tramvaj nebo metro (jet na Jiřího z Poděbrad je lepší než Flora).



Alchymista

Tato cukrárna je tak pohádková ! Vydali jsme se s přáteli na kávu když venku bylo krásně a sem právě musíte hlavně až bude venku nádherně. Nádherná zahrádka, příjemné prostředí, zpívali nám ptáčci a celé to bylo moc krásné. Obsluha moc vlídná a laskavá.
Všem se nám moc líbily hrnečky a talířky ve kterých jsme dostali naši objednávku. Latté bylo jako vždy moc moc dobré a ten dort ? Tak ten byl nejlepší. Stál mě tedy kolem 80Kč, ale lepší jsem snad nikdy neměla.
V kavárně bylo úplně plno a tak jsme si sedli na rezervaci, takže jsme zde nemohli být tak dlouho. Hned vedle stolečku se vyjímalo kouzelné jezírko a to vám byl tak krásný pocit, sedět s přáteli, jíst nejlepší dortík na světě, pít výborné latté z roztomilého hrnečku a koukat na jezírko a přírodu kolem vás. Miluji tuto cukrárnu na Letné !




Puro Gelato

Krásné místo jsme objevili náhodou na Starém městě, když jsme hledali vlastně úplně jinou kavárnu. Není to kavárna, ale zmrzlinárna (galetarie) italského výrobku. Pořád jsem nepochopila rozdíl mezi gelatem a zmrzlinou, tak pokud to někdo víte, budu moc ráda za informaci.:D
Když jsme do galeterie přišli, nenapadlo nás, že se dá sedět i v zadní části. Tam jsem přišla opět náhodou při hledání wc, moc útulné místo (i wc:D), ale co by mi bylo nepříjemné, bylo velké okno do kuchyně. Ale zase, aspoň vidíme přímo výrobu a máme jistotu, že s tím nedělají něco, co by se nám nelíbilo.


Obsluha byla hrozně moc hodná. Pán se nabídl že nás vyfotí, pořád vtipkoval a smál se s námi. K pití jsem si opět dala latté, bylo dobré, ale že by bylo výborné to se říct nedá. Za to malá panna cotta výborná byla !
Interiér se mi moc líbil. Veselé místečko nás s kamarádkou naprosto naplnilo pocitem štěstí a jen jsme seděli a smáli se jak jsme šťastné. Na toto místo budu ráda vzpomínat a v létě se sem zcela určitě vypravíme za gelatem.


Kavárna co hledá jméno

Populární kavárna se smutným osudem. Před pár měsíci kavárnu zavřeli a dokonce se sepisovala petice za její záchranu. Bylo to tak pohodové místo. Zákazníci seděli na schodech, pařezech a když nebylo místo ani tam tak na zemi. Káva byla výborná a podávána v hrnečcích s vlastním logem vesmíru.
Kamarádka si dala polévku z nějakých kořenů a byla moc dobrá. Nabízeli například i veganské chlebíčky, ale na to já úplně nejsem.
Musím pochválit i obsluhu, nejenom že nás obsluhoval i moc moc sympatickej chlap, ale nic netrvalo dlouho a byli příjemní.


Je to trochu vtipné, ale byli tam boží záchody. Fakt nádherný ! V prostorách kavárny byla i galerie, kde měla před nějakou dobou výstavu i Lena Brauer. Celý interiér doplňovaly obrazy a vypadalo to opravdu skvěle. Doufám, že se majitelům podaří obnovit tuto nejvíc pohodovou a stylovou kavárnu.




Doufám, že jsem vás inspirovala a uděláte si malý výlet. Mám ještě spoustu dalších vyhlídlích míst a až je všechny navštívím, určitě o nich hned napíšu ! A pokud znáte nějaké kouzelné místo, určitě mi o něm dejte vědět.
Tak krásný nový rok !❤❤

You May Also Like

3 komentářů

  1. Bože, nějaké nové kavárny jsem zrovna hledala! Všechny jsou nádherné, do Puro Gelato se ale musím stavit určitě!. Moc pěkný článek:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. aww spizirnu absolutne milujem a urcite pojdem vyskusat aj zvysok!!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. V Prahe sme boli v auguste 2017, ale iba na tri dni, čo mi je aj veľmi ľúto, keď vidím aké krásne podniky tam sú :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat