Kouzelné podniky (nejen) v Praze no.2

by - ledna 03, 2019


Opravdu to už bude skoro rok, co jsem zveřejnila na blogu poslední článek.  Sedím tak u notebooku a mám chuť psát, ale nápad ne a ne přijít. Nakonec hledám fotky z kaváren, které jsem minulý rok navštívila a chystám se psát. Tak pro inspiraci hledám první "díl" článku kouzelných podniků.. no, velmi jsem se pobavila, článek byl zveřejněn přesně před rokem ! 
Pro změnu tu mám i kavárnu na Mělníku, kam teď jezdíme velmi rádi a často. Omlouvám se opravdovým znalcům kávy, že cappuccino považuji za lahodnou kávu, ale piji jej hlavně pro radost 💕

Café Chloé

Holky pozor, v Praze je od léta nová dívčí kavárna. Ne, že by tam byl zákaz mužům, ale rozhodně by se zde necítili ve své kůži. Kavárna je prezentována i jako vhodná pro insta fotky, což se můžete přesvědčit hned sami. 



S kamarádkou jsme v kavárně byly už na začátku léta, kdy se otvírala. V té době jsme si ještě mohly udělat rezervaci přímo u květinové zdi. Na instagramu, na kterém je najdete pod @chloeprague, mají sdílené krásné fotky, ze kterých můžete čerpat inspiraci, pokud máte v plánu kavárnu navštívit a u stěny se vyfotit. 
Každopádně, v kavárně mají výýýborné dorty. A k tomu krásně vypadají. Samozřejmě si k dortíku dejte kávu, tu zde podávají na nádherně roztomilých talířkách, nebo sladkou limonádu, kterou zdobí cukr navrch skleničky. Obsluha zde sice trochu pokulhává, ale rozhodně je vstřícná. 
Pracovat v téhle kavárně je opravdu růžový sen.

Dos Mundos

A pokud jste spíše milovník dobré a kvalitní kávy, rozhodně navštivte Dos Mundos. Nabízí nejen výbornou kávu a dortíky, ale i kartičku pro časté návštěvníky, což rozhodně dokážu ocenit. Hlavně je tu opravdu milá obsluha. 



Pokud budete mít štěstí a přijdete do poloprázdné kavárny, můžete se posadit na jednu ze tří houpaček. Mně se poštěstilo jen jednou, rozhodně je to daleko zábavnější sezení s kamarádkou :D
Kavárna se navíc nachází v ulici Milady Horákové (Letná), ve které najdete i WafWaf, Wings point a další zajímavé podniky. 

Cafe Líbeznice

Kavárna určená pro návštěvníky obrovského zahranictví na kraji Prahy. Sem jsme se vypravili na maminčin svátek, kdy v kurzu bylo vše dýňové, podzimní a halloweenské. 
Zahradnictví nadchne rozhodně i ty, kteří se o zahradničení zcela nezajímají. Obdivovali jsme zde nejen dekorace do bytu, ale i krásnou výzdobu. A milovníci kaktusů si jako já určitě jeden odnesou. 




A teď ke kavárně. Neměli jsme úplně chuť na sladké (i přesto že dortíky působily neodolatelně), proto jsme si dali hermelín s brusinkami. Co si pamatuji, výběr slaných jídel byl poměrně široký, takže se zde určitě po náročném nakupování najíte.
Můj bývalý kolega, šikovný barista, zde dělá výbornou kávu. Učil mě jeden z nejlepších, a tak se nedá říct nic jiného, než že káva byla bez chyby. 



Kafe Mělník

Maličká kavárna na Mělníku mě okouzlila vynikajícími dorty a lahodnou kávou. Podávají zde také bagely, sendwiče a dobré limonády. Občas je zde trochu nepříjemná obsluha, ale za kvalitu lze obsluhu odpustit.*

*aktualizace : Od té doby, co jsem napsala tento článek jsem se znovu s nepříjemnou obsluhou nesetkala. Dokonce jsou tam teď moc hodné číšnice, už se těším, až si zase uděláme výlet na Mělník.
Jediné, co mi pořád moc nesedí, je podávání chipsů k sendwičům. Pořád té kombinaci nemůžu nějak přijít na chuť. Co si o tom myslíte vy ?






Děkuji za přečtení článku, můžete se podívat i na kouzelné podniky no.1. Už jste v některé z kaváren byli ?

Přeji krásný a úspěšný nový rok plný lásky 💕

You May Also Like

1 komentářů