Bolí první tetování ?

by - února 18, 2019



Už je to tak, od ledna mou levou nohu zdobí tetování. Rozhodovala jsem se už od 15 let, jaký motiv bych si nechala vytetovat. Nápadů bylo nespočet, ale jsem moc ráda, že jsem v té době neměla moc peněz a mé skvělé nápady nebylo možné zrealizovat. V dnešním článku bych vám ráda popsala mou zkušenost s prvním tetováním i s tetováním od TerryEmi.


Jak jsem psala, nápadů jsem měla vždycky plnou hlavu. Jednou to byl lotos, podruhé káva nebo Frida. Plno inspiraci lze najít na pinterestu (jak jinak 😀), kde je spousta nápadů. Lotos jsem si nechala henou nakreslit minulé léto na nárt, a tak moc mi to vadilo, že jsem ho ze seznamu vyškrtla.
Kromě Fridy a kávy jsem ještě měla na seznamu Dalího slona ! Stáhla jsem si aplikaci INKHUNTER a vypadalo to opravdu dobře ! Jenže jsem hned druhý den zapomněla, co to ten slon vlastně symbolizuje. A Frida vypadá dokonale, ale nebyla úplně jasnou volbou na první tetování.

K tetování jsem se už nevracela, protože mi ho stejně každý vymlouval. Pak jsem ale našla na instagramu tetování od TerryEmi a hned bylo jasné, že je mou vysněnou tatérkou. Viděla jsem nádherné přírodní motivy, zvířátka a jemné linie. Rozhodla jsem se, že si nechám vytetovat to, co pro mě znamená mnoho. Moje znamení 💛.


Vždycky jsem byla a jsem hrozně pyšná na to, že jsem štírka. Ráda si čtu charakteristiky mého znamení a porovnávám to se svým chováním a charakterem. Také si o tom ráda povídám, zjišťuji jestli jsem opravdu stejná, jak se o nás píše. Ve většině případech jsem úplně typický štír. Dilema ale bylo, jestli si nechám vytetovat souhvězdí, nebo zvířátko. Nakonec vyhrálo souhvězdí, aby nebylo tetování moc nápadné. A teď už k samotnému tetování od TerryEmi.

Objednání

Začala jsem Terry sledovat někdy v červnu a až do srpna čekala na spuštění rezervací. Sice se to moc nepovedlo, spousta lidem přišlo potvrzení o přijetí objednávky, ale žádný termín nepřišel i přes to, že Terry už psala na instagram, že všichni už svůj termín dostali. Na to se strhla lavina lidí, kteří byli smutní i naštvaní, že ve 22:00 seděli u objednávek a i když byli mezi prvními, žádné místo nemají. Mezi těmi smutnými jsem byla i já samozřejmě 😀, to by nebylo, aby šlo všechno hladce. Naštěstí do pár dnů poslala Terry náhradní termín. Byla jsem objednána na 3.1.2019.
Do objednávkového formuláře se měl poslat návrh (pouze pro inspiraci a jako ukázka, Terry vše navrhuje sama) a velikost tetování. 

Momentálně je stav STOP BOOKING. Na instagram dopředu napíše, kdy bude booking spuštěn.

Studio

Jako první se chci zmínit o jejím studiu. Tak nádherné místo ! Čisťounké, příjemné a laděné do bílo-černé barvy. Prostě holčičí práce 😀. Opravdu jsme se s kamarádkou cítily moc dobře a byly jsme obě nadšené. Všude byly kytičky, na zdech visely její zarámované obrazy, na poličkách stály vázy a obrázky.
Návštěva celá proběhla strašně mile a přátelsky. Klasicky jsem se rozpovídala a společně jsme se všechny i zasmály. Atmosféra byla opravdu příjemná. 
Terry si pro mě připravila tři návrhy a hned jsem měla jasno. Vybrala jsem si motiv souhvězdí se sasankou lesní. Proč sasanka lesní ? Daleko větší vztah mám třeba k růžím nebo sedmikráskám. Ale proti sasance jsem nic neměla, naopak je to jedna z mála kytiček, které si pamatuji z poznávaček v biologii 😀. Sasanky jsou na motivu 3 - dvě velké a jedno poupátko. 


Bolelo tetování ?

Nejvíc jsem se děsila bolesti.. hodně lidí říká, že by na tetování ani nešla, že to bolí jako čert. Ale musím říct, bylo to děsně příjemný ! Rozhodně důvodem byly tenké linie a to, že nemám na tetování žádnou větší plochu. Vždy ten pocit popisuji jako lechtání jehlou. Takže tip pro ty, kteří se bojí bolesti ale tetování by si přáli - nechte si vytetovat tenké linie u správného tatéra ! Terry se specializuje na přírodní motivy, kdy zásadně tetuje tenké a jemné linie. 

Tetování trvalo asi necelou hodinu. Platila jsem dohromady i se zálohou 2 500Kč. Sice je to na maličké tetování dost, ale je opravdu precizní a rozhodně to za to stálo ! Krásné prostory, příjemná atmosféra a profesionální přístup.


Jak se starat o nové tetování ?

Terry mi tetování přikryla speciální folií s vyživovacím účinkem. Po cca 3 dnech jsem měla folii sundat pod tekoucí vodou a ihned umýt protibakteriálním mýdlem. Sundání bylo trochu nepříjemné, ale žádná bolest to nebyla. Pak každý den mazat bepamthenem + (já mazala panthenolem). 
Po odchodu ze studia jsem měla trochu nateklé lýtko, ale vůbec to nebolelo. Vlastně si nepamatuji, že by mě tetování někdy nepříjemně svědilo, pálilo nebo bolelo.

Dnes je to měsíc a dva týdny, tetování je trochu vybledlé, ale bílá barva je stále jasná a čisťounká. Nejspíš je to normální, že se barva trochu vyplaví a nikdy to nebude tak jasně černé jako první den. Souhvězdí je úplně zahojené. Jsem z něj nadšená 💖.

Děkuji TerryEmi za nádherné tetování, přemýšlím, že jednou možná ještě přijdu ! 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tetování je moc krásný. Rozhodně to je něco, co vypadá jak stylově tak "osobně" :)!

    OdpovědětVymazat
  2. au...ačkoliv se mi tetování hrozně líbí, tak vzhledem k tomu, že mi na kůži vadí i malá oděrka, spáleninka nebo mimi škrábaneček, tak by to pro mě asi nebyla dobrá volba:)) ale motiv je to moc hezký!
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Terry sleduju na IG a je fakt úplně neskutečně talentovaná a snad jsem neviděla tetování, které by se mi nelíbilo :) Sama jsem v srpnu vyplnila objednávkový formulář, ale když už jsem chtěla formulář odeslat, tak jsem si najednou nebyla tak úplně jistá motivem ani místem, tak jsem ho nakonec neodeslala.. ale pořád nad tím přemýšlím, tak třeba příště už seberu odvahu a formulář odešlu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat