Nesmyvatelné rtěnky Maybelline

by - března 03, 2019



Když na mě poprvé vyskočila reklama na facebooku, že Maybelline přichází s novou kolekcí rtěnek, hned mě zaujalo pár barviček. Nato jsem se vydala do Rossmannu a vybrala si odstín 80. Musím se s vámi podělit o zkušenosti s touto rtěnkou, kterou mám už od léta minulého roku (na to bohužel taky vypadá) . Je totiž úplně fantastic


Rtěnek mám habaděj a nedávno jsem se pár chudáčků musela zbavit, abych měla místo na nové. Během pár let se mi nakupila hezká škála barviček a snažím se, abych je všechny vystřídala. Musím přiznat, že nejraději nosím matné rtěnky. I když jsem se tomu vzpírala a chtěla nosit i lesky na rty, stejně jsem se v nich necítila dobře. Taky to tak máte ? Že vám sluší nejvíce matné barvy ? Občas mi přijde, že mi lesky zvětšují rty. Nedávno jsem si ve slevách v Douglesu koupila lesk (omylem - neumím číst) od Karla, odstín 7, a i když to vypadá famózně a elegantně, docela mi jeho nošení vadí. Nesnáším a fakt doslova nesnáším, když mi padají vlasy na rty a přilepí se. Můžu se vztekat jak chci, ale stejně jsou tam během chvilky zase ! 😀 

No každopádně, teď už k samotným zázračným rtěnkám, které vám chci dnes představit, i když mnohé z vás je určitě už znáte,

NESLÍBATELNÉ RTĚNKY MAYBELLINE SUPERSTAY.




Nosím je a zbožňuji je. Matné a výrazné barvy z této kolekce jsou snad bez chyby. Jestli pro vás není mínusem, že je tato rtěnka opravdu nesmyvatelná. Maybelline uvádí že vydrží až 16 hodin, což je určitě pravda, podle mě může vydržet i déle. Vyhovuje mi i aplikátor, hezky rty konturuje a je příjemný. Nenanáší zbytečně moc barvy. Teď jsem se podívala na Burgerovou challenge od Maybelline, a je to teda reklama typu - tomu bych moc nevěřila.. 😀 Ale z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že tyto rtěnky vydrží mnohem víc než jeden burger.

Pamatuji si první den, kdy jsem vyšla s touto rtěnkou do školy. Ráno jsem ji nanesla, ve škole jsem pila, svačila, obědvala a po obědě se šla kouknout na záchody, jestli je potřeba rtěnku upravit. Byla jsem úplně v šoku, že mé rty vypadají jako bych se oběda vůbec nedotkla. Po škole jsem šla s přítelem do bazénu. Ano, s rtěnkou do bazénu

Asi se mi nebudete divit, že je pro mě tato rtěnka prostě držák, když se mi v bazéně vůbec nesmyla. S přítelem jsme byli docela překvapeni a když jsem od něj odcházela, potkala jsem dědu a ten se smál, že jdu od přítele a vypadám, jako bych mu ani nedala pusu. Tak jsme se společně zasmáli, že je rtěnka neslíbatelná. Což fakt je, ale taky jsem od kamarádky slyšela, že odstín 110 toho "moc" nevydrží.. 😀

A když se teda nesmyjí v bazéně, po jídle, po pití, po divoké nebo vášnivé noci, po rande nebo po čištění zubů (budeme předstírat že jsem to nezkoušela) - jak je dostat dolů ?

Odpověď jsem nalezla až po několika měsíčním užívání. Říkám narovinu, drátěnkou (a to fakt bolelo), houbičkou, ručníkem ani obyčejným odličovačem to nepůjde - nejlepší je koupit si odličovač rtěnek. Já si v limitované edici pořídila lipstick remover od essence. A tím je sundáte dokonale. I bez drátěnky.. 👍

U nás jsem bohužel viděla jen pár odstínů a za 250 Kč (netuším kolik stojí teď, cena šla myslím dolů) jsem si koupila další odstín - 05. Je hodně světlounký, ale na mých rtech vypadá celkem přirozeně. Občas úplně zapomenu, že jsem si ji po škole nanesla a ráno se probudím Just woke up like this s růžovými rty. 

Rozhodně si koupím další, láká mě odstín 70 nebo 125. Dopočuji je nosit třeba na párty, do školy nebo do práce - prostě kdy se nemusíte starat o domalování. Toto je můj subjektivní názor, není to žádná spolupráce. Jsem s nimi moc spokojená a s kamarádkami o nich pořád básníme ! 😀💛



Žanet 💖



You May Also Like

6 komentářů

  1. Zrovna včera jsem se na rtěnky dívala a v DMku stály okolo 150 Kč což mi přišlo jako super cena :) Jednu jsem si tam hned zkusila a pak jsem to tam jak blázen sundávala pomocí kapesníků :D Sebevražda... Každopádně ty tu cenu se podle mě rozhodě vyplatí a nejspíš si alespoň jeden odstín pořídím :)

    NATYRALLY

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip. Jsem ujetá na cervene rtrtěn, ale jeste jsem nenarazila na zadnou, která se nesmyje. Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám tři rtěnky z této řady a naprosto je miluju :)) Vydrží fakt úplně všechno a jsou tak dokonalý, že už ani nechci používat žádné jiné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To ma veľmi prekvapilo, že tak skvelo držia! To je pre mňa pri produktoch na pery najdôležitejšia vec - výdrž :) Ďakujem za super tip, určite sa na nich pozriem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tento tekutý rúž a je úžasný. Môj odtieň je 120 dosť výrazná farba ale drží. A fakt prežije aj bozkávanie s frajerom. Navyše nevysušuje pery tak ako niektoré iné rúže. Súhlasím s tvojím článkom tieto rúže sú fakt super. Mala som aj ospevovaný Dermacol 16h a ten rúž je strašný na mne vôbec nedrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Dermacol jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem na něj samé chvály :O Tak aspoň vím, že penízky můžu utratit lépe :D

      Vymazat